eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrezes spółki A podpisuje umowę ze spółką B, której jest głównym udziałowcem › Re: Prezes spółki A podpisuje umowę ze spółką B, której jest głównym udziałowcem
    From: "No Name" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prezes spółki A podpisuje umowę ze spółką B, której jest
    głównym udziałowcem
    Date: Mon, 20 Mar 2006 22:24:41 +0100

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:441ef5a0$0$1466$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Spółka zoo (jednoosobowa) zawiera z drugą spółką zoo (jednoosobową) umowę
    > i nawet jak osoba spółki jednej i drugiej jest ta sama to wszystko jest
    > ok. Takie jest prawo

    i jeszcze trzeba pamiętać, że

    Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego - Ośrodek Zamiejscowy w Poznaniu

    z dnia 20 maja 1999 r.

    I SA/Po 2067/98

    Osoba fizyczna działająca jako organ osoby prawnej, nie może być drugą
    stroną czynności prawnej, której dokonuje w imieniu tej osoby, chyba, że ze
    względu na treść czynności wyłączona jest możliwość naruszenia interesów
    osoby prawnej.