  • Data: 2004-05-20 06:41:16
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: Falkenstein <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 May 2004 00:55:46 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Hmmm... Na to się już chyba da wyciągnąć paragraf z KK? Szerzenie
    > ideologii faszystowskiej...

    czy ja wiem... wujek Adolf kochających inaczej wsadzał do więzień, zreszta
    tak jak w większosci ówczesnych krajów euroopejskich. A po odyciu kary
    jechali do obozów z rózowymi winklami na pasiakach... gazować to chyba nie
    gazował. Więc bez przesady z ta ideologią.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant