  • 1. Data: 2004-05-17 12:46:10
    Temat: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Witam,

    Pod jakie paragrafy podchodzi prezentowanie treści seksualnych nieletnim?
    Koleś ma 15 lat, ktoś dla żartu wrzucił do jakiegoś portalu gejowskiego
    (różnicawieku.net czy coś takiego) ogłoszenie, że ma 15 lat i szuka
    starszego faceta, podpisane jego emailem, i jakiś gość wysłał mu swoje
    rozebrane fotki. Chciałbym go (tego który wysłał te fotki naturalnie)
    trochę postraszyć konkretnymi paragrafami. Molestowanie seksualne też
    tutaj podchodzi?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 2. Data: 2004-05-17 15:23:44
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: "Marcin Krajewski" <m...@p...fm>

    art 202 kk

    MK

  • 3. Data: 2004-05-17 15:28:02
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Marcin Krajewski <m...@p...fm> wrote:

    > art 202 kk

    Dzięki :) Tylko że... Paragraf 2 mówi: "Kto małoletniemu poniżej lat 15".
    Słyszałem że w przypadku zachowań homoseksualnych obowiązuje granica 16
    lat - to prawda czy tylko plotka?

    --
    Uwaga, dobry pies. Ale ma słabe nerwy. (C) Sosna 16.02.2003 @ CB #33

  • 4. Data: 2004-05-17 15:47:09
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

> [...]
    > (różnicawieku.net czy coś takiego) ogłoszenie, że ma 15 lat i szuka
    > starszego faceta, podpisane jego emailem, i jakiś gość wysłał mu swoje

    Skąd wiesz. że wysłał? Złamałeś tajemnicę korespondencji??

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-05-17 15:55:53
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Leszek <l...@i...pl> wrote:

    > Skąd wiesz. że wysłał? Złamałeś tajemnicę korespondencji??

    Ów 15 latek powiedział mi o tym.

    --
    Pozbawił mnie sygnaturki strzał z dwururki (C) tren R @ appm 03.2003

  • 6. Data: 2004-05-17 16:40:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Wysocki wrote:

    > Dzięki :) Tylko że... Paragraf 2 mówi: "Kto małoletniemu poniżej lat 15".
    > Słyszałem że w przypadku zachowań homoseksualnych obowiązuje granica 16
    > lat - to prawda czy tylko plotka?

    ROTFL

    "Dwa meszczyzna w jedna łózko! Ja musiałech zawiadomić z policja!" ;-P

  • 7. Data: 2004-05-17 17:51:00
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > "Dwa meszczyzna w jedna łózko! Ja musiałech zawiadomić z policja!" ;-P

    Nie. Ten chłopak nie życzy sobie prezentowania takich treści.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej.. (C) Agnieszka

  • 8. Data: 2004-05-17 17:52:57
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > "Dwa meszczyzna w jedna łózko! Ja musiałech zawiadomić z policja!" ;-P

    Nie. Ten chłopak nie życzy sobie prezentowania takich treści. Tym
    bardziej że a) jest w stałym związku i b) to że ktoś podał ogłoszenie
    (podszywając się pod niego) że szuka faceta nie znaczy, że koleś ma
    prawo wysyłać mu fotki swojego przyrodzenia w pierwszym mailu.

  • 9. Data: 2004-05-17 18:08:58
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

> [...]
    > (podszywając się pod niego) że szuka faceta nie znaczy, że koleś ma
    > prawo wysyłać mu fotki swojego przyrodzenia w pierwszym mailu.

    15 latek w stałym związku? pogratulować.

  • 10. Data: 2004-05-17 18:14:38
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:gophi.4548@news.gophi.net

> [...]
    > (podszywając się pod niego) że szuka faceta nie znaczy, że koleś ma
    > prawo wysyłać mu fotki swojego przyrodzenia w pierwszym mailu.

    Dlaczego nie ma prawa wysyłać_prezentować tego
    co ma najlepsze?. Przecież otrzymał ofertę_zachętę
    do tego. Nie istotne, że to nie adresat to wysłał.
    Nadawca tego nie wie i w dobrej wierze odpowiada
    na anons. Miej pretensje do tego co się podszył
    pod adresata i wysłał ogłoszenie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."