  • Data: 2004-05-17 18:14:38
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:gophi.4548@news.gophi.net

    > Nie. Ten chłopak nie życzy sobie prezentowania takich treści. Tym
    > bardziej że a) jest w stałym związku i b) to że ktoś podał ogłoszenie
    > (podszywając się pod niego) że szuka faceta nie znaczy, że koleś ma
    > prawo wysyłać mu fotki swojego przyrodzenia w pierwszym mailu.

    Dlaczego nie ma prawa wysyłać_prezentować tego
    co ma najlepsze?. Przecież otrzymał ofertę_zachętę
    do tego. Nie istotne, że to nie adresat to wysłał.
    Nadawca tego nie wie i w dobrej wierze odpowiada
    na anons. Miej pretensje do tego co się podszył
    pod adresata i wysłał ogłoszenie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."