  • Data: 2007-10-23 07:49:57
    Temat: Re: Premier obraża wyborców zatem...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A to mnie interesuje średnio. To, że przestępca nie rozumie, że robi źle,
    nie jest powodem, żebym nie ścigać przestępstwa...
    Poza tym - może niektórzy by się zastanowili (na premiera akurat nie liczę w
    tej materii).

    Poza tym - zwyczajna ludzka przyzwoitość - ktoś mi bezczelnie z ekranu pluje
    w twarz. Nie bardzo mam ochotę sie obetrzeć i powiedzieć, że deszcz pada...
    Jestem przekonany, że wielu innych chętnie by się dołączyło do pozwu. Zasady
    trzeba szanować - jak mówi klasyk.

    pozdr.