    From: "Richi" <f...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo własności w internecie !!!
    Date: Thu, 12 Feb 2004 15:15:22 +0100

    Otrzymałem takie informacje od "redaktora" tej stronki.

    8. Istnieją elementy, które trwale zaaplikowane do zdjęcia np. za pomocą
    photoshopa stanowią dowód własności danej fotografii, jak nie wiesz to
    zapytaj się prawnika, jeśli nie będzie umiał odpowiedzieć to idź do lepszego
    prawnika, w żadnej z rzekomo twoich fotografii tego nie ma. Nie mamy o czym
    gadać, sytuacja wygląda tak jak byś szedł do banku wypłacić pieniądze z
    konta bez dowodu tożsamości, już ci o tym mówiłem, ale jakoś słabo do ciebie
    dociera.

    Czy chodzi o to, ze się na zdjęciu nie podpisałem ???
    Jakieś logo, znak wodny, podpsi autora, albo coś ?
    Nie mam takiego zwyczaju, żeby całą galerie powiedzmy 200 zdjęć podpisywać.

    Pozd
    Richi