  • Data: 2005-03-26 10:57:46
    Temat: Re: Prawo wlasnosci a prawo do wylacznego korzystania
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw wyjaśnij, jaki jest status prawny tego garażu podziemnego: czy miejsca
    postojowe są traktowane jak pomieszczenie
    przynależne, czy raczej garaż jest osobnym lokalem będącym współwłasnością wielu
    osób, czy jeszcze może jako część
    wspólna nieruchomości z prawem do korzystania z miejsc postojowych?
    Podpowiedź: zażądaj kopii zezwolenia na użytkowanie obiektu (wydanego przez
    odpowiednią komórkę nadzoru budowlanego w
    starostwie powiatowym).
    JaC

    > Kupilem od dewelopera mieszkanie wraz z miejscem postojowym w parkingu podziemnym.
    > W przedwstepnej umowie sprzedazy jest zapis, ze deweloper przeniesie prawo
    wlasnosci mieszkania, udzialu w gruncie i
    czesci wspolnych bud. oraz przynaleznego miejsca postojowego w formie aktu
    notarialnego.
    > Na mieszkanie, grunt i miejsce postojowe mam osobne faktury, rowniez w umowie maja
    one swoje ceny i stawki VAT.
    > Obecnie deweloper proponuje mi podpisanie aktu na ktorym mowa jest o przeniesieniu
    prawa wlasnosci do mieszkania na
    mnie oraz o przeniesieniu PRAWA DO WYLACZNEGO KORZYSTANIA z miejsca postojowego.