  • Data: 2010-11-17 00:19:34
    Temat: Re: Prawo sprzyja donosom??
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóz, dziękuję z próbe pomocy, ale jednak mógłbym, chyba zasadniej niż ty,
    > napisać, że "coś kiepsko" czytałeś te kodeksy; - o dostępie do akt stron
    > na etapie postepowania przygotowawczego mówi bowiem art.156 par.5 KPK,
    > podczas gdy wspomniany przez ciebie art 38 KPwsoW "zatwierdza" stosowanie
    > w sprawach o wykroczenie jedynie postanowienia paragrafów 1 do 4 w/w
    > artykułu KPK, a generalnie w takich sprawach stosuje się jedynie te
    > przepisy KPK, które "zatwierdzone" sa w KPwsoW.

    Może nie ucz mnie czytania kodeksów tylko naucz się precyzyjnie wyrażać.
    Sam piałeś "Straz Miejska twierdzi, ze skoro jedynie prowadzi w tych
    sprawach
    postepowanie tylko wyjasniające nie kończace się wnioskiem ani o ukaranie
    mandatem, ani nie kieruje wniosku do sądu"
    to znaczy, że postępowanie zostało zakończone na etapie postępowania
    przygotowawczego i nie jest już postępowaniem przygotowawczym. Taki drobny
    niuans prawny.