    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo spoldzielcze doplaty do wody
    Date: Wed, 17 Sep 2008 13:20:29 -0500

    Kris wrote:

    > dlaeczego powinno mnnie obchodzic co sie dzieje poza moim licznikiem w
    > mieszkaniu

    bo kupiłeś mieszkanie, w spółdzielni, a nie domek jednorodzinny na wsi.

    > nie wiec gdie on jest kto ma do niego dostep moze ktos przy nim kreci a
    > moze na rurach jest nieszczelnosc i woda sobie ucieka chyba po to place
    > czynsz aby spoldzielnia sie zajmowala takimi sprawami

    to się dowiedz gdzie on jest, kto ma do niego dostęp i czy rury nie
    ciekną. To twoje mieszkanie w twojej spółdzielni twoja cieknąca woda i
    twoje pieniądze, które musisz wyłożyć i zapłacić za cieknącą wodę.
    ps. spółdzielnia też jest twoja, od tego jest walne zgromadzenie
    mieszkańców, aby nie głosować na prezesa, który siedzi i g.. robi.

    > Generalnie po rowno w zaleznosci od ilosci lokatorow zameldowanych w
    > danym mieszkaniu
    >
    > Mi chodzi o to dlaczego mam to wogole placic a moze Pan Zdzisio ze
    > spoldzielni ma dostep do zaworu i podlewa sobie trawe kolo bloku lub
    > ktorys z lokatorow kombinuje na liczniku ale co mnie to obchodzi niech
    > spoldzielnia wynajmie ekipe ktora wykryje nieprawidlowosci
    >
    > rozumiem gdyby to bylo 10-20 PLN na mieszkanie rownicy ale wyszlo ponad
    > 150 PLN na mieszkanie doplaty tylko z roznicy licznikowej x ilosc mieszkan

    generalnie to twoja woda, dlatego masz płacić.
    Jak sie podzielicie kosztami ustalcie już miedzy sobą.
    Narazie ustaliliście że po równo.