  • Data: 2009-06-04 11:11:34
    Temat: Re: Prawo przewozowe - wezwanie do zapłatyopłaty dodatkowej
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:jzco9czxzf5z.1qj1mkk07elhr.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 4 Jun 2009 10:02:26 +0200, Tomasz O. napisał(a):

    > Potrafisz wskazać takiego przewoźnika który 'daje darmowy przewozy bagaży
    > niepodręcznych'?

    Np. w Gdańsku nie ma czegoś takiego. Jest mowa, że bagaż podręczny jest
    gratis ale nigdzie nie jest on zdefiniowany więc niech mi ktoś udowodni, że
    lodówka nie jest bagażem podręcznym.

    > Defaultowo - biorę bilet na ponadgabarytowy bagaż - jeżeli mam nadzieję że
    > nie trzeba kasować biletu - szukam takiej informacji. Ale jeżeli Ty
    > postępujesz odwrotnie - to masakra.

    No jakbyś dokładnie czytał to byś wiedział, że tego czasu na szukanie
    informacji mi nie dano. Bilet mogłem kupić u kierowcy i wyszło by na to
    samo. Co mi po nieskansowanym bilecie w kieszeni? Za coś takiego też bym
    dostał mandat.

    > No nie - bez jaj.
    > Wniosę lodówkę do autobusu i będę tłumaczył - wymiary co prawda
    > przekraczają gabaryty bagażu podręcznego, jednak ta lodówka jest w środku
    > zupełnie pusta - opłata się nie należy :)

    Widziałeś kiedyś w życiu lodówkę i szmacianą torbę? Jeżeli tak to chyba sam
    to pewnie też wiesz jaka jest między nimi różnica i jak się zachowują jak są
    puste.

    > Przestań grzmocić fleki. Co mają mierzyć każde figi, biustonosze które
    > będą
    > przewożone????

    Sam grzmocisz. Nie chodzi mi o mierzenie zawartości sztuka po sztuce.
    Wygląda to mniej więcej tak jakbyś miał reklamówke 1m x 1m a w niej parę
    gaci i trzymał ją zwiniętą pod pachą. Zgodziłbyś się z nałożoną karą, w
    końcu suma wymiarów przekracza 120 cm?

    > Jasne, na pewno byś latał i czytał wszystkie ogłoszenia reklamowe,
    > regulamin, wyciąg z taryfy itp :))))

    To akurat nie ma znaczenia czy bym czytał. znaczenie ma to, że informacje te
    są mało widoczne i czytelne.

    Tomasz