eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo przeciw namRe: Prawo przeciw nam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Sat, 1 Jan 2005 12:31:05 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 65
    Sender: r...@p...onet.pl@liese.tinet.pl
    Message-ID: <cr61ks$dt5$1@news.onet.pl>
    References: <cqt07d$nbs$1@atlantis.news.tpi.pl> <cqu5fv$prn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cqu7bf$cdv$1@news.onet.pl> <cqu9u8$248$1@news.onet.pl>
    <cqucgb$nqa$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412292322550.768@athlon>
    <cr0eqv$hel$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412301249050.2044@athlon>
    <cr10bd$4k$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412310029240.1420@athlon>
    <cr33ji$dd5$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412311225090.1484@athlon>
    <cr3hl3$co1$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412311903231.248@athlon>
    Reply-To: "Cavallino" <k...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: liese.tinet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1104579036 14245 62.3.165.12 (1 Jan 2005 11:30:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jan 2005 11:30:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:266693 pl.soc.prawo.podatki:129473
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.61.0412311903231.248@athlon...
    > On Fri, 31 Dec 2004, Cavallino wrote:
    > [...]
    > >+ Ano.
    > >+ Tyle że mnożenie złomów to zjawisko szkodliwe.
    >
    > Nie.

    A jednak tak.

    > Szkodliwe jest *istnienie* owych złomów na drodze.

    Dokładnie.

    > IMO to samo dotyczy "złomów" - nie ma ZNACZĄCEJ różnicy czy tych
    > "średnio złomowych" będzie 5% czy 20% - tak i tak będą jakoś dokuczliwi.

    Sama ilość aut na drodze już jest dokuczliwa.
    Nadprogramowy milion w 2004 jest widoczny, czy tego chcesz czy nie.


    > Liczą się najbardziej te "zupełne złomy"...

    Nie - liczą sie wszystkie złomy.

    > >+ > Mi tam bez różnicy czy "złomów które powinny być wycofane" jest
    > >+ > 10% czy 20% :( - nie żartuję :]
    > >+
    > >+ A jeśli różnica będzie między 10 a 80%?
    >
    > Nie będzie.

    To już zależy od kryteriów....

    > Jak wystąpi DOSTRZEGALNA różnica w jakości użytkowania dróg
    > ze względu na złomy - to w końcu ktoś zabierze sie za to za
    > co potrzeba czyli kontrolę techniczną.

    W Polsce?
    Marzenie ściętej głowy...
    Nikt się nie zabiera, ani za złomy, ani za drogi o tym samym statusie.


    > >+ I lepiej niech to zrobi będąc pewien że mu koło na zakręcie nie
    > >+ odpadnie......
    >
    > Jak dla kogo.
    > Siedząc w Tico który jedzie z przeciwka wolałbym coś "lżejszego"
    > z odpadniętm kołem (wyleci sobie na pobocze i już) niż maszynkę
    > której kierowca pewien swego wjedzie czołowo...

    A ja wolałbym żeby tego kogoś nie było, bo nie było go stać na zakup
    "nie-złoma".

    > ...dobrze ci się widzi :)
    > Oponuję przeciw jakimkolwiek "doopodatkowaniom".

    Tyle że ten podatek ma być "zamiast" obecnej akcyzy.
    Ma dotyczyć wszystkich aut - nowych i starych.
    Ma nie być uzależniony od ceny auta - czyli kombinacje z fakturami odpadną.
    No i ma spowodować premiowanie podatkowe aut nowszych.
    W efekcie nowe i prawie nowe powinny nawet stanieć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1