  • Data: 2009-01-13 17:37:38
    Temat: Re: Prawo pracy premia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gki16j$l45$1@news2.ipartners.pl ben.
    <m...@g...com> pisze:

    > Premia jest naliczana jako Nagroda + premia uznaniowa.
    O roszczeniach do tej części "uznaniowej" zapomnij od razu.
    Jak zdefiniowano "nagrodę" nie piszesz.

    > Jak tylko bede w domu to sprawdze w umowie czy nie ma wpisów na ten temat.
    O właśnie.
    Ważne są warunki przyznawania dodatków. Jeden z typowych kantów pracodawców,
    ale umowy trzeba czytać PRZED podpisaniem. Przeczytaj także regulamin
    wynagradzania obowiązujacy u pracodawcy.

    --
    Jotte