  • Data: 2008-09-14 07:26:08
    Temat: Re: Prawo pracy - niechciane nadgodziny
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >masz racje!
    >pomiatanie pracownikami (tak jak to opisane w pierwszym poscie) jest o
    >wiele lepsze, prawda :?

    i co KP rozwiazuje taki problem ??? Jak widac mamy ch....e prawo, ktore nie
    naprawia problemow.

    Lepiej dac to do uregulowania przez rynek niz przez jakiekolwiek przepisy.

    Z jednej strony rozumiem pracodawce. W mojej ocenie nie do konca to jest
    pomiatanie pracownikami. Z drugiej takze rozumiem pracownika gdyz warunki sa
    w mojej ocenie niedostateczne. Ale trzeba z tego jakos wyjsc. Powolywanie
    sie na KP tylko moze pogorszyc sprawe a na 100% nic nie naprawi.

    Icek