    From: "Flash" <F...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o publicznym obrocie Wymóg i brak sankcji?
    Date: Tue, 28 Dec 2004 20:59:02 +0100

    Chyba jedyną sankcją jest wymieniona w art. 15a ust. 6, gdzie mowa o
    uprawnieniach kontrolnych Komisji. Natomiast w stosunku do wymogów
    określonych w art. 97a praktycznie nie wiadomo jak uprawnienia kontrolne
    Komisji miałyby się realizowane, gdyż nie przewidziano sankcji. Jest to więc
    pusty przepis, można go respektować ale nie trzeba.

    Flash