    From: "Design" <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o publicznym obrocie Wymóg i brak sankcji?
    Date: Tue, 28 Dec 2004 20:13:52 +0100

    "Design" <n...@n...pl> wrote in message
    news:cqrpcc$gdr$1@inews.gazeta.pl...

    > dotyczące
    Sama

    > należytej

    > informacji
    > bezpieczeństwo
    > >

    > Ujednolicony tekst ustawy o publicznym obrocie:

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20020490447&type=3&name=D20020447Lj.pdf
    > Rozporządzenie:

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20040950949&type=2&name=ATTDPV2P

    > Przeczytałem jeszcze raz tekst ustawy i nigdzie nie widać sankcji za nie
    > przestrzeganie przepisu art. 97a
    > Czy taka sankcja może być zawarta w innej ustawie?

    Poszukuję serwisu prawnego albo prawnika, który rozjaśniłby tą kwestię.
    Może ktoś zna serwis online akceptujący wpłaty kartą lub posiadający konto w
    Inteligo?

    pozdrawiam
    Design