  • Data: 2008-07-05 23:00:13
    Temat: Re: Prawo karne / przesluchanie i swiadek
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ten wyjątek to z czego ma wynikać?
    >
    > KG

    Sam sie nad tym zastanawiam. Nie wynika ani z kpk, nie wynika tez z kpw. Nic
    nie ma na ten temat w regulaminie prokuratorskim, ani tez w policyjnej
    instrukcji dochodzeniowo-sledczej. W uNiel tez wprost nie ma, ale nawet
    jakby bylo to niezbyt duze mialoby to znaczenie dla kpk.
    Fakt jest faktem, ze sie slucha - w prokuraturze i na policji. Przed sadem
    raczej z psychologiem, choc czesto sad pozwala na obecnosc rodzicow.
    Powyzsze pisze na podstawi wlasnych obserwacji z postepowan karnych i
    wykroczeniowych, jak jest w cywilnych nie wiem.

    Cezar