eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-) › Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fc5158c$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <rq46qr$e1b$2@gioia.aioe.org>
    <5fc63961$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <rq6fdm$17df$1@gioia.aioe.org>
    <5fc6df4a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc75248$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rq82o9$cbp$1@gioia.aioe.org> <5fc79d2d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <rq8lui$ffo$1@gioia.aioe.org> <5fc8c683$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqbpei$763$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie"
    jest nieważne? ;-)
    Date: Fri, 4 Dec 2020 14:14:37 +0100

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-12-03 o 12:05, J.F. pisze:

    >Płatne może zajęte, ale niektórzy obywatele stawiają samochody także
    >pod blokami.

    Jak miejsca bezplatne, to wszyscy zajmuja i wolnych prawie nie ma :-)

    >Może Urban święconą uważa za skażoną? On się boi wody święconej, bo
    >niekatolik.

    On nie uwaza, on oddal do Sanepidu do analizy :-)

    >Jakoś zawsze brzydziłam się wkładać rękę do tej publicznej miednicy,
    >a rąk w kościele to już od dawna nie podawałam. Nawet jak ktoś
    >bezczelnie mi swoją łapę wtykał.
    >Często do kościoła nie latałam, bo nie jest blisko, a autobusów w
    >niedziele jak na lekarstwo.

    No to co sie dziwisz, ze ksiadz chce przyjechac autem ?

    U mnie odwrotnie - Kosciol blisko, parkingi zajete - latwiej piechotą
    :-)

    >Tutaj to ostatnio nie pukali do drzwi tych, o których wiedzieli, że
    >pieniążków mogą nie dać.

    >Nie wiem. Może ktoś im daje cynk ;-)

    Tez mozliwe.
    Choc jak pamietam za mlodu - raczej nie wypytywali o sasiadow.

    >Od lat chciałam napisać, ale nigdy nie miałam kredy święconej.
    >Powinno się podobno pisać nie KMB tylko CMB.
    >To się pisze kredą święconą. Chodzi szczególnie o ochronę mieszkania
    >od złego.

    Ha - i rok sie pisze, ochrona warta rok :-)
    Piekna spawa ... a nie biora od tego pieniedzy :)

    No chyba, ze kreda kosztuje :-)

    J.