eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-) › Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-)
  • Data: 2020-12-03 23:38:37
    Temat: Re: Prawo kanoniczne (finansowe?): Czy poświęcenie "na cudzym terenie" jest nieważne? ;-)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-03 o 12:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Pod blokiem wszystkie parkingi zajete.

    Płatne może zajęte, ale niektórzy obywatele stawiają samochody także pod
    blokami.

    > Skazona to ona chyba bywala od dawna, jeszcze Urban kiedys robil analizy.
    > Ale moze ta wydawana wiernym mniej skazona niz ta w publicznej miednicy.

    Może Urban święconą uważa za skażoną? On się boi wody święconej, bo
    niekatolik.
    Jakoś zawsze brzydziłam się wkładać rękę do tej publicznej miednicy, a
    rąk w kościele to już od dawna nie podawałam. Nawet jak ktoś bezczelnie
    mi swoją łapę wtykał.
    Często do kościoła nie latałam, bo nie jest blisko, a autobusów w
    niedziele jak na lekarstwo.

    Tutaj to ostatnio nie pukali do drzwi tych, o których wiedzieli, że
    pieniążków mogą nie dać.

    > No ale co bedzie, jak sie kolega wyprowadzi? Nowego lokatora dalej beda
    > omijac ?

    Nie wiem. Może ktoś im daje cynk ;-)

    > Choc gdzies tam w tych poradnikach jest - wypisujemy kreda na drzwiach KMB.
    > I juz wiadomo, ze ksiedza chcemy ...

    Od lat chciałam napisać, ale nigdy nie miałam kredy święconej. Powinno
    się podobno pisać nie KMB tylko CMB.
    To się pisze kredą święconą. Chodzi szczególnie o ochronę mieszkania od
    złego.

    --
    animka