  • Data: 2006-07-03 23:19:21
    Temat: Re: Prawo jazdy kat. B (Niemcy)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Killer [###b...@s...pl.###] napisał:

    > Na piechotę??? Gliniarz niemiecki się nie patyczkuje, jeśli nie
    > zapłacisz ma prawo scholować ci auto do czasu zapłacenia mandatu lub
    > nakaże ci jeszcze odczepienie przyczepy i odstawienie jej na
    najbliższą
    > stację benzynową. Nie prościej byłoby na naszych prawkach dokonac w
    > sumie nie dużej zmiany???

    Może prościej. Ale ani Ty, ani ja takiej mocy sprawczej nie mamy. Za
    to nieprzyjąć mandat możemy.

    > Temat ten Ministerswo zna na 100% lecz pomimo
    > zapewnień które (podobno) były, nic w tej kwestii nie zrobiło....

    Rzecz w tym, że te prawa jazdy określa międzynarodowa konwencja.
    Podejrzewam, że dla kategorii "B" nie nakazuje umieszczać przyczep.
    Stad nikt nie będzie zmieniał praw jazdy kilku milionom Polaków tylko
    z tego powodu, ze w jakimś tam państwie na świecie kilku policjantów
    jest niedouczonych. Prędzej należało by drogą dyplomatyczną zwrócić
    się do strony niemieckiej, by pouczyła odpowiednio swoich
    funkcjonariuszy.