  • Data: 2008-02-12 23:05:54
    Temat: Re: Prawo jazdy a stwierdzenie tożsamości
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Feb 2008, leon wrote:

    > bilety NBP czyli srodki platnicze ?

    Tak, to dowcip miał być jakby co, ale skoro uznałeś że "wydanie
    przez PWP" może być argumentem... (w sumie nawet nie wiem, czy
    akurat PWP wygrała przetargi na drukowanie "biletów" :))

    > niby tak, ale przepisy okreslaja nam co jest DO, KW i paszportem.
    > pytanie jest czy na podstawie prawo jazdy mozna ustalic tozsamosc.

    Nawet, jeśli można, to nie znaczy że "można w świetle prawa".
    W zakresie umowy prywatnej (ktoś powołał się na przykład banku) można
    sobie ustalać co się chce, w zakresie "przepisowym" nie bardzo.

    > Obecny wzor PJ jest opracowany na standardzie UE. jest uznawany prze inne
    > panstwa jako dowod tozsamosci

    Tak z ciekawości: przez WSZYSTKIE inne państwa?

    pzdr, Gotfryd