  • Data: 2005-02-21 22:05:12
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Feb 2005 17:21:48 +0100, Pietrek napisał(a):

    > Witam!
    > Nie potrafię znaleźć informacji w internecie na temat tego, na ile wydawane
    > jest teraz prawo jazdy. Facet mi wmawia że teraz(tj. od 2000 roku) prawo
    > jazdy wydawane jest na 10 lat. Że niby nie ma teraz bezterminowych. Bardzo
    > prosze o wyjaśnienie mi tej kwestii, lub podanie namiarów na podstawę
    > prawną, jakie obecnie są obowiązujące przepisy w tej sprawie.

    prawo jazdy aktualnie jest wydawane na czas nie oznaczony ,cyba że lekarz
    określi termin ważności lub określi termin następnego badania.
    W ciągu najbliższych 20 lat wszystkie prawa jazdy na terenie UE mają być
    jednakowe i wtedy będą we wszystkich krajach wydawane na czas
    oznaczony.Aktualnie wszystkie prawa jazdy muszą byc wymieniana na "te małę"
    Informację na ten temat szukaj w kodeksie drogowym i przepisach pokrewnych
    JanuszHr