  • Data: 2002-05-06 21:02:00
    Temat: Re: Prawo do programu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 May 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ >Nie może. SN już dawno (lata 70) orzekł że współtwórcą dzieła może być
    >+ >jedynie ktoś kto wniósł własny, twórczy, treściowy wkład w jego powstanie,
    >+ >a nie tylko podrzucił pomysł czy temat (w przypadku programu - algorytm).
    >+
    >+ No to dość głupie podejście, bo przecież nierzadko sam pomysł jest
    >+ najcenniejszy. Ileż pracy wymaga stworzenie czegoś w stylu Norton
    >+ Commander?

    Chyba jesteś niekonsekwentny, najpierw mówiąc o "cennym pomyśle"
    (dwa okna !), później zaś "ileż pracy".
    *Każdy* kto spróbuje zaimplementować dzieło "nortonopodobne"
    będzie musiał się jakos napracować i NIE MA to związku z pomysłem,
    IMO.
    A zupełnie OT - to patentowanie wszystkiego jak leci, w tym
    *odkryć* - jest nieporozumieniem :( !

    Pozdrowienia, Gotfryd