  • Data: 2006-06-28 21:22:12
    Temat: Re: Prawo do mieszkania wlasnosciowego
    Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "big" napisał:

    > A czy bylo cięzko o ta eksmisję ?

    Musiałam udowodnić, że działają na moją szkodę. To znaczy, że mam
    astmę, że to z powodu alergii, że alergia jest na kota, i że kot
    pojawił się w domu wraz z "panienką do towarzystwa". Oraz że ex
    wiedział
    wcześniej, iż mam alergię. Może to brzmi śmiesznie, ale eksmisję
    dostałam - razem z rozwodem. No i argument kluczowy - mieszkanie było
    moje, zakupione przed ślubem.

    > Moja mama jest w trakcie rozwodu z ojcem alkoholikiem ale adwokat
    > stwierdził ze to cięzka przeprawa wiec zrezygnowała. Głównym
    > powodem rezygnacji było to, ze gdyby nie dostał eksmisji to na bank
    > by sie odgrywał.

    Rzecznik praw obywatelskich wniósł właśnie niedawno jakąś interpelację
    w tej sprawie (nieusuwalnych a mających wyroki eksmisji eksmałżonków).
    Ale pewnie na rozstrzygnięcie trzeba będzie poczekać...
    Mama ma jakichś świadków, którzy zeznawaliby przeciwko niemu? Obdukcje
    itp.? Generalnie - niepodważalne dowody!

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - Aktualizacja:
    http://glinki.com/?l=5zj8cu