eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach › Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
  • Data: 2009-07-10 21:00:08
    Temat: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Napisałem w poście wyżej.
    > Zorganizuj pracę, a pewnie znajdziesz wielu chętnych na powielenie
    > twojego pomysłu.
    > narazie pomysłu nie zaproponowałeś żadnego. I to było w odniesieniu do
    > braku pomysłu a nie do osoby.
    > Dla przypomnienia.
    > Masz do dyspozycji 1700 osób do przerobienia
    > Do dzieła.

    Ależ witku drogi, ja nie jestem specjalistą od spraw uczelni
    i rekrutacji i nie wiem jak to zrobić na uczelni.
    Ja w swojej dziedzinie, którą się zajmuję zawodowo
    wiem jak zorganizować pracę dostępnej kadrze,
    gdy jest do "przerobienia 1700 osób w tydzień".
    Skoro da się u mnie, to pewnie można też na uczelni.
    Problemem mogą faktycznie być jedynie finanse,
    bo zazwyczaj u mnie "większy przerób" powoduje przypływ
    srodków z czym na uczelni może być gorzej.

    Jeśli budżet uczelni zakłada takie finasowanie i rozdział środków
    (nie bedę czytał tej ustawy) to faktycznie jest problem,
    ale to już ktos tak ustalał te zasady, żeby z definicji
    zasilać się opłatami.

    Jestem przekonany, że gdyby był ustawowy zapis o tym,
    że finansujemy rekrutację z budzetu, to rekrutacja też by się odbyła.