eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach › Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
  • Data: 2009-07-10 14:42:57
    Temat: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    r...@m...com wrote:

    > Rekrutacji na podstawie wyliczenia wyników matury może dokonać program
    > komputerowy w ciągu kilku minut od zamknięcia sesji przyjmowania kandydatur

    trele morele

    > na pewno rzeczywiste koszty z tego tytułu nie wynoszą aż 85 zł od kandydata za
    > jeden kierunek, prędzej 85 gr...
    >
    > Po prostu zdzierstwo, nabijanie kasy uczelniom.

    No to wpisałem sobie w formularzu same szostki.

    Kto ma zweryfikować wprowadzone dane, kiedy i za ile? I na podstawie
    jakich dokumentów?

    Zostałem przyjęty czy nie?

    To jest prawna decyzja administracyjna i wyswietlenie wyniku na ekranie
    nie wystarczy.

    Kto ma wysłać decyzje administracyjne formalnie na papierze? Kto ma je
    przygotować i za ile? Kto ma to wszystko wsadzić fizycznie do kopert?

    Kto ma przygotować indeksy i wypisać legitymacje? Kto ma założyć teczki
    studentom na dokumenty bo świadectwa ciągle są papierowe.

    Kto ma odbierać telefony w dziekanacie z pytaniami rodziców czy ich
    pociecha została przyjęta czy nie?

    Kto ma zajmowac się odwołaniami od decyzji komisji rekrutacyjnej? To
    jest formalny proces! Kto ma przygotować dokumenty w celu rozpatrzenia
    odwołania. Kto ma napisać odpowiedź?

    Zielonego pojęcia nie masz o rekrutacji.