  • Data: 2009-07-17 16:30:14
    Temat: Re: Prawo do 26 dni urlopu, jak wyliczyć?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    cef w <news:h3q821$kib$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Jeśli studiuje w trakcie zatrudnienia, to zalicza się albo lata pracy,
    > albo okres za ukonczone studia - w zależności co wyjdzie korzystniej.
    > Tu korzystniej wyjdzie za lata pracy i okres nauki w liceum.

    Art. 155.
    § 2. Jeżeli pracownik pobierał naukę w czasie zatrudnienia, do okresu pracy,
    od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się bądź okres zatrudnienia, w
    którym była pobierana nauka, bądź okres nauki, zależnie od tego, co jest
    korzystniejsze dla pracownika.

    > Za późno zaczął studiować, albo za wcześnie pracować ;-)

    <q>
    zaczęte studia w 1999
    oraz zaczęta praca na etat od 1. stycznia
    2004. Pracuję cały czas,a w tym miesiącu
    udało mi się nareszcie ukończyć studia.
    </q>

    Załóżmy, że pobierał naukę od 1999 do 2003, przebrnął 4 lata, a w 2008 się
    reaktywował...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]