  • Data: 2006-01-08 14:54:37
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: ZauraK <n...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

    Barnaba napisał(a):
    <ciach>
    > Tak wię zastanawiam. Faktycznie na stronie jest link do mapy, jednak jest to
    > dla mnie nie zrozumiałem
    > 1. Na mojej stronie jest link do pliku umieszczonego, i udostępnianego za
    > darmo na stronie bieszczady.pl
    > 2. Nie pobieram za to żadnych opłat ani niczego.
    >
    > Jak wybrnąć z tej sytuacji?

    Usunąć mapę ze swojej strony.
    1. Nie umieściłeś żadnego linku do mapy, tylko mapę. Link do mapy to
    byłby wtedy gdybyś pod odnośnik 'mapa' przypisał np. adres
    http://www.bieszczady.pl/?catID=241
    2. A co Ty na to:
    "Nieautoryzowana publikacja fragmentów lub całości prezentowanych na
    stronach Bieszczady.pl podkładów mapowych jest łamaniem praw autorskich.

    all rights reserved to: Wydawnictwo Ruthenus/Rafał Barski (C) 2006 &
    www.bieszczady.pl/Stanisław Strzyżewski (C) 2005"

    Tekst widniejący pod mapą na stronie bieszczady.pl

    ZauraK
    który może sie mylić