  • Data: 2008-08-24 10:22:39
    Temat: Re: Prawo autorskie?
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    news:g8rcm9$6nj$1@inews.gazeta.pl...

    > no bez przesady, znajomych to Ty masz w skryptach phpBB ktorych jest
    > tysiace wiec to nie pomysl NK, natomiast to co ja mam wspolnego z nasza
    > klasa to
    > tylko polozenie gornego menu. Wyglad oraz zawartosc 'mewrytoryczna' jest
    > zupelnie inna. "Umawianie sie na" pojawilo sie wlasnie dlatego by nie
    > kopiowac bezmyslnie czyjegos pomyslu, mialo byc cos nowego i jest.
    > Natomiast nasza-miejscowosc to jest po rpostu bezczelna kopia NK.

    ja moge powiedziec skad zerznalem motyw graficzny, a dokladniej poczatek
    koloru gradientu oraz dobor niebieskiego (bez bicia), z znajomi.interia.pl,
    cala natomiast zawartosc jest robiona zupelnie od zera, na pewno nie
    znajdziesz niczego w podobnych , ani tez nie znajdziesz podobnych funkcji
    (procz tych znajomych co wystepuje jak pisalem w wielu skryptach ktorych
    jest tysiace)

    P.