    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo a gry komputerowa
    Date: Fri, 03 Oct 2003 17:37:03 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@chello062179018066.chello.pl

    Dnia 2003-10-03 17:19 GAVOR napisał(a):

    >Na prawie kompletnie się nie znam. Będę zakładał kafejkę internetową.
    >Oczywiście będzie można grać przez sieć. I o to mam pytanie:
    >-czy na każdy komputer muszę kupić oddzielny egzemplarz gry, czy na
    >wszystkich mogę zainstalować z grę z jednej płyty?
    >-a jak jest z Windowsem i innymi programami?

    To zależy od tego, jaką masz licencję. Zazwyczaj jednak, na każdy
    komputer są osobne, czyli musisz kupić oddzielnie grę na każdy. Nie
    oznacza to, że kupujesz 10 egzemplarzy, po prostu jeden, ale z prawem
    użytkowania na kilku.
    Często sprzedawcy dają zniżki (np. 10 licencyj kosztuje za sztukę dużo
    mniej niż 1).
    Podobnie jest z Windowsem.
    Radzę spytać się u źródeł.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"