  • Data: 2003-10-03 16:45:45
    Temat: Re: Prawo a gry komputerowa
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "GAVOR" <d...@g...pl> wrote in message
    news:blk42v$pdt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Na prawie kompletnie się nie znam. Będę zakładał kafejkę internetową.
    > Oczywiście będzie można grać przez sieć. I o to mam pytanie:
    > -czy na każdy komputer muszę kupić oddzielny egzemplarz gry, czy na
    > wszystkich mogę zainstalować z grę z jednej płyty?
    > -a jak jest z Windowsem i innymi programami?

    Na każdy program musisz mieć tyle licencji ile razy będzie on u Ciebie
    zainstalowany.
    10 licencji to nie zawsze znaczy 10 pudełek. W przypadku Windows można to
    być 1 pudełko i papierek, że zapłaciło się za 10 sztuk. Pytaj o licencję
    MOLP. Jest taniej
    W przypadku gry jeśli masz dojście do producenta, to można się dogadać. Jak
    nie masz, to nie masz innego wyjścia jak wyjść ze sklepu z 10 pudełkami.
    MKS licencja na 10 stanowisk jest znacznie tańsza niż 10 pudełek.

    Po za tym czy zakładanie kafejek internetowych jeszcze się opłaca?
    Ja bym osiwiał ze strachu będąc właścicielem takiej kafejki.
    Za każdą głupotę zrobioną przez ludzi z twojego komputera odpowiadasz
    osobiście.