  • Data: 2003-04-26 12:36:52
    Temat: Re: [ Prawo Telekomunikacyjne vs. Prawo Karne ]
    Od: m...@w...wroc.pl (Mariusz Grad) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Wydaje mi się, że będzie to tzw. lex specjalis, czyli przepis szczególny.
    > Konstytucja gwarantuje wszystkim wolność, a niekiedy dopuszczalne jest przez
    > prawo pozbawienie tej wolności. Będzie to pewnie na podobnej zasadzie.
    Czy odnosi sie to rowniez do calodobowego (stalego i ciaglego) dzialania ?
    Rozumiem z tego co napisales, ze dzialania takie moga byc zastosowane w
    przypadkach szczegolnych - wybiorczych. Tutaj natomiast zada sie aby byly wykonywane
    w sposob ciagly.

    --
    Mariusz Grad / UNIX Systems Administrator
    tel: +4871 320-2520 mobile: +48 501-134-008