  • Data: 2011-07-27 10:42:57
    Temat: Re: Prawo?Sąd ?Rozprawa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Jul 2011, Psot wrote:

    > Sprawa w sądzie.Zeznaję, że ten gościu wielokrotnie zachowywał się żle.
    > Że wielokrotnie niszczył moje mienie i łamał zazasady obowiązujące
    > cywilizowanego człowieka.Że na przykład zniszczył moją suszarkę na strychu
    > itd itd .Sędzina każe zapisać do protokołu:"oskarżony zachowywał się jak
    > administrator"...[?!]

    O ile mnie pamięć nie myli, można żądać pisania protokołu "dosłownie".
    Po pierwsze nie pamiętam jak się nazywa taka forma (mam nadzieję że
    ktoś zechce przypomnieć), po drugie nie mam pewności czy przysługuje
    świadkowi (wydaje się że tak).

    > Jakim prawem sędzina wpisała jakieś bzdety przy moich zeznaniach

    Sądząc z różnych komentarzy jest to swoista "norma" :(

    > jakie ja mam wyjście z tego ? Sąd zrobił kpinę z mojego zeznania!

    Chyba za późno.
    To jest zdaje się powód, dla którego posługiwanie się prawnikiem
    daje fory: znając procedurę może natychmiast wystąpić ze stosownym
    żądaniem.
    Przeciętny, nawet zorientowany ale niezbyt doświadczony uczestnik
    nie spełni warunku "natychmiast", a w warunkach stresu ma spore
    szanse na operację "odjęcia mowy" :(

    pzdr, Gotfryd