  • Data: 2011-07-27 05:58:53
    Temat: Re: Prawo?Sąd ?Rozprawa?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2011 03:34, Psot pisze:

    > Czujesz się pomówiony w tym poście , że tak reagujesz agresją?
    > Interesuje mnie jakie mam możliwości działania jeśli zeznaję w sądzie ,
    > a sędzia wpisuje w protokoł co innego.Ja oświadczam, że oskarżony
    > niszczył moje mienie, a sędzia wpisuje "oskarżony zachowywał się jak
    > administrator"
    > Jeśli przeczytasz jeszcze raz post bez furii to znajdziesz wątek

    W (bezsilną) furię to wpadłeś ty. I jest to w pełni zrozumiałe, jeśli
    jest to twój pierwszy kontakt ze skurwiaływmi^W niezawisłymi sądami w
    Polsce.

    Niestety - teoretycznie potrzebna niezawisłość daje sędziom możliwość
    bezkarnego dowolnego naginania, fałszowania oraz ignorowania świadków,
    dowodów czy nawet praw natury.

    Apelacja raczej nic nie da, bo apelacja zasadniczo dotyczy naruszenia
    procedury lub pomyłek w powoływaniu się na przepisy przez sąd niższej
    instancji, a nie "świętej" zasady niezawisłości osądów sędziego.