    From: " " <z...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo Przewozowe art 33a ust 3b
    Date: Mon, 26 May 2008 14:58:59 +0000 (UTC)

    Sebcio <s...@n...com> napisał(a):

    > Ten zapis nie dotyczy Twojej sytuacji - Ty posiadałeś ważny bilet w
    > momencie przejazdu. Niestety, będziesz musiał się jeszcze poużerać
    > aczkolwiek skoro piszesz że KM przyznała rację Tobie, nie powinno to byś
    > specjalnie problematyczne - w końcu zobowiązanie istniało względem KM a
    > nie Renomy.
    >
    > Przytoczony przez Ciebie przepis określa sytuację, w której posiadasz
    > ważny bilet ale nie w chwili przejazdu. Na przykład miałeś bilet
    > miesięczny, ale zapomniałeś zabrać go z domu.

    Widzisz, po pierwszej reklamacji KM odpisały mi, ze bilet jest bezimienny
    (dokladnie bilet PKP IC - ktory jest wazny w KM miedzy W-wa Wsch. - W-wa Zach.).

    , wiec załatwiłem zaświadczenie z zakładu pracy ze bilet był przypisany do
    mnie (rozliczenie delegacji, zaświadczenie dyrektora, ksera biletów podbite na
    zgodnosc z oryginałem), wystarczyło żeby bilet przestałbyc "bezimienny" dla
    KM. Wiec poszli wyjasnic w Renomie, a Renoma jak to Renoma: "Nie pokazali mi
    takiego biletu" (...) czy ktoś sie spodziewał innej odpowiedzi wogle?!?

    W każdym bądź razie oni uznali, ze taki bilet posiadałem tylko go nie
    okazałem, czyli jak dla mnie sytuacja podobna do takiej, ze mam bilet, ale nie
    przy sobie.

    No bo bezsensowna sytuacja wychodzi, miałem ważny bilet, udowodniłem ze miałem
    ważny bilet i co? dalej mam płacić karę? :/