  • Data: 2002-11-30 21:25:47
    Temat: Re: Prawo Handlowe - niczyja firma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | >+ |
    | [...]
    |
    | Skądś sp. z o.o. musiała pieniądze mieć. Niechby było
    | z zysku i ten kapitał wzrósł do wartości S.A.
    | Rzeczywiście, nie ma za co ścigać :]
    | Ale właścicielem sp. z o.o. jest S.A., prawda ?
    | No to wartość s...o. :) jest wartością S.A. (między
    | innymi), mylę się ?

    Nie mylisz się. Po wejściu ksh powinni skłądać do sądu dwa bilanse. Jeden
    odrębny, a jeden wspólny z spółkami zależnymi. Jak dotąd nie złozyli
    żadnego. Sąd milczy, a powinien oburzyć się z rok temu. Jakby złożyli, to w
    zbiorczym powinno wyjść 0,00 zł kapitału.

    >+ Je
    |
    | Nadepnęli cię jakoś ?

    Nie. Ja tak altruistycznie. Po prostu ich nie lubię - taki mam kaprys. Sorry

    | Acha. Błędnie pominąłem problem że cel operacji nie jest znany :)

    Celem akurat nie był podatek, tylko uniknięcie przepadku kapitału, bo z tego
    co mi wiadomo, ta firma ma paść.

    | Zaraz, jaka była kolejność: najpierw S.A. ?
    | Czyli musiałby sprzedać akcje, nie udziały...
    | Pozostaje pytanie: za co s...o je kupiła ?

    Najpierw S.A. Sp. z oo. kupiła je akurat bez pieniędzy. No przynajmniej na
    to wychodzi, jak popatrzyć w kwity.

    Salutto - Robert