  • Data: 2010-05-21 22:15:49
    Temat: Re: [Prawo Drogowe]Zjazd z ronda dwupasmowego.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (21.05.2010 23:52), witek wrote:

    > łoj, to było gdzieś w latach dziewięćdziesiatych, gdzie dostosowująs sie
    > do zachodu do wszstkich rond podostawiali znaki ustąp pierwszeństwa.

    Nie, ta zmiana jest wytłumaczalna choćby samymi znakami.

    Mi chodzi o zmianę pierwszeństwa między pasem wewnętrznym a zewnętrznym.
    Na pewno w czasie zdawania egzaminu (r. 97) jadąc zewnętrznym trzeba
    było ustąpić miejsca tym którzy z wewnętrznego zjeżdżali. Teraz jest
    inaczej. Czy to zmiana litery prawa czy zmiana intepretacji tej samej
    litery?

    p. m.