  • Data: 2010-05-22 10:03:54
    Temat: Re: [Prawo Drogowe]Zjazd z ronda dwupasmowego.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (22.05.2010 11:03), Czeresniak wrote:
> [...]
    [...]
    > Po prostu zasada pierwszeństwa pojazdu znajdującego się z prawej strony.

    To wiem przecież. Ale nadal nie wiem z czego wynikał obowiązek
    ustąpienia pierwszeństwa jadącemu po pasie wewnętrznym (np. w 97 r).

    Jaka zmiana przepisów spowodowała zmianę tego. Jakby ktoś mógł mi
    wskazać palcem na konkretną nowelizację, byłbym bardzo wdzięczny. Mi na
    isap.sejm.gov.pl nie udało się znaleźć.

    p. m.