eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w życiu publicznym.. › Re: Prawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w życiu publicznym..
  • Data: 2007-10-28 18:27:13
    Temat: Re: Prawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w życiu publicznym..
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fg2gmf$jg6$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Niestety, wytwórnia ostatnio mniej kręci na pokaz publiczny. Producentom
    > wygasają kontrakty.

    hehe jak widać na siłę swoich nieudaczników wciska tow. Ziobro i inni z tej
    grupy pewnie tak samo, mam nadzieję, że reprezentują sobą więcej niż
    promotor, bo mniej się nie da. Swoją drogą proponowałbym dokładnie zbadać
    czy ich dzialania nie wyczerpywały znamion struktury przestępczej o
    charakterze m.in. korupcyjnym jak może wynikać z niektórych doniesień
    prasowych m.in. tego w temacie wątku?

    > Ostatnie, stare już przecieki z wytwórni:
    > http://szymon.onet.pl/2623515,15,video.html
    > http://www.youtube.com/watch?v=ExKWyLATNz0

    IVRP Reaktywacja to jest jednak osiągnięcie;)) dobrze że zostaje na półce
    Sci-Fi. A bohaterowie miejmy nadzieje zasłużone miejsce znajdą na śmietniku
    historii.

    pdr,
    dkzzzzzzzzz,