eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w życiu publicznym.. › Re: Prawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w życiu publicznym..
    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnik reprezentujący falę odnowy moralnej i nowych standardów w
    życiu publicznym..
    Date: Sun, 28 Oct 2007 18:03:46 +0100

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fg2ab9$5uh$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Pytanie formalne: poprzednia fala była inna? :>
    >

    > hint: sprawa R. Kluski nadzorowanej przez prok. Nocunia, który to potem
    > tuż przed wyborami 2005 otrzymał nominację na prok. PK.

    poprzednia ekipa (SLD) nie szła do wyborów z hasłami, że będzie walczyć z
    takimi "numerami", szli z hasłami odnowy moralnej, chyba pamiętamy wszyscy
    co wykrzykiwał Kaczyński jeszcze z trybuny sejmowej... Mieli się tym właśnie
    różnić od SLD, a różnią się w gadce o szukaniu i rozwalaniu układów, a że
    nic nie znaleźli to sami te układy tworzą hint: ministersto sportu, czy
    Kaczmarek i spółka... Nawet Leppera na minę nie wepchnęli, jedynie swoich
    ludzi pozamykali i dzięki rocznej inwigilacji i pracy sztabu ekspertów,
    jakąś poseł z piątego rzędu opozycji... taka to odnowa moralna.

    Chodzi mi tylko o obłudę i jawny fałsz, bo to bardzo prawdopodbne, że każda
    kolejna ekipa będzie miała wpadki, w każdych szeregach się znajdzie
    odpowiednik Lipca, Sawickiej, Kaczmarka itp, nie da się tego uniknąć, ale
    nikt poza odnowicielami moralnymi nie zachowuje się tak jawnie fałszywie,
    reprezentując najgorsze bagno twierdzą, że są święci ;)))

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.