    Date: Thu, 07 Nov 2013 10:38:09 -0500
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.rec.film,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnicy biorą się za kina

    On 11/7/2013 2:22 AM, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Nie zawsze - w kinach studyjnych, do ktorych lubię najczęściej chodzić
    > (nikt nie chrupie mi nad uchem popcornem) często nie ma w ogóle reklam
    > przed seansem, a jeśli już są, to krótkie....

    w kinach w mojej wsi jest tak, ze reklamy (choć nie są to tylko reklamy,
    bo są reportaże z produkcji filmów, seriali, quizy), głownie jednak
    związane z przemysłem rozrywkowym, jest przed godzina seansu. od
    wyznaczonej godziny seansu są już tylko zajawki nadchodzących filmów.
    ich ciągły czas dochodzi 20-25 minut, ale czasami są lepsze od samego
    filmu. <rs>