eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Subject: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu
    oskarżonych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <17zulgdvx8thq$.kzd3tv6k7848.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <74fwbfgjr27n.1x7w00gx56kai$.dlg@40tude.net>
    <5c461d3d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <daqnv5dov5qg$.o2xa4lisg5lc.dlg@40tude.net>
    <5c47327a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2870i$j3a$3@node2.news.atman.pl>
    <5c4846ad$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2a8k4$guq$1@node2.news.atman.pl>
    <5c48adc5$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2abgf$ebk$2@node1.news.atman.pl>
    <5c48e77b$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2bkse$l5o$1@node1.news.atman.pl> <Ife2E.159181$0O1.72766@fx13.ams1>
    <5c498302$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <%Th2E.159182$0O1.144049@fx13.ams1>
    <5c49e474$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5Qs2E.127316$_W1.83902@fx19.ams1>
    <5c4ad119$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5c4b3271$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 25 Jan 2019 17:40:53 +0100

    > Od czasów Holmesa przyjmuje się, że na winnego należy typować tego, kto
    > ma interes w popełnieniu przestępstwa. Jaki interes mieli uczestnicy
    > urodzin?

    Mieli interes uczczenia urodzin Hitlera.
    Ja urządzam urodziny swojej ciotce, a oni Hitlerowi.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    A jaki interes mają debile krzyczący na pochodach "śmierć pedałom" albo
    "biała Europa"?
    Tutaj też dziennikarze (pewnie prowokatorzy?) mają interes, żeby to
    pokazywać? Gdyby nie wrzeszczeli debilnych haseł, to dziennikarze nie
    musieliby tego pokazywać. Nie da się pokazać czegoś, czego nie ma.

    > Z góry było wiadomo, że co najwyżej będzie z tego granda.

    Czyli, gdyby dziennikarze tego nie pokazali, to grandy by nie było...

    Dlaczego w waszych pustych dzbanach problemem są dziennikarze, a nie
    faszyści świętujący urodziny Hitlera? To gwałt na rozumie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr