    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa zwierzat- Towarzystwo opieki nad zwierzetami
    Date: Fri, 28 Jun 2002 17:36:38 +0000 (UTC)

    "Mirella" <m...@r...pl> niebacznie popelnil
    news:afho8m$1d1$1@aquarius.webcorp.pl:

    > Hej ! No.. zdarzenie mialo miejsce na placu sasiada. Zwierzeta
    > byly bez opieki. Tzn no nie wiem jaka opieke masz na mysli.
    > Biegaly sobie po prostu. Pies chodzil po swoim placu, kot wszedl
    > na plac sasiada. no ale. to nie upowaznia psa do morderstwa,
    Wiesz, to tego morderstwa upowacnia go w pewnym sensie to, ze pies
    potomkiem drapieznika polujacego na takie badziewia zbyt powoli
    uciekajace jest. Trzeba bylo wytlumaczyc kotu zeby nie wchodzil na
    obsikany teren. To lamanie naturalnego prawa Burka do ochrony
    wlasnego terytorium - nie mozecie tego robic, ani Ty ani Twoje koty.

    PS. A - pomimo ze akurat za kotami nie przepadam - kociaka mi zal.
    Wiem co rozwscieczony pies moze zrobic z kotem lub "kotem"
    to tak apropo zmiany ustawy o lowiectwie i psach polujacych.

    pozdro
    poreba