  • Data: 2007-03-08 13:10:58
    Temat: Re: Prawa i obowiązki rodzica - pare pytań
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chełm OXY" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    news:erpf20$l8o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale wg. ciebie najlepiej aby dziecko było tylko z jednym z rodziców
    > najlepiej z matką.

    Nie oceniaj zanim nie zapytasz i nie otrzymasz odpowiedzi. Nie jestem za tym
    by dziecko było z matką. Uważam, że dziecko powinno być z rodzicem, który
    potrafi tym rodzicem być.
    Chyba masz jakiś kompleks na tym punkcie, albo teściowie dali Ci w kość bo
    jakoś "ostro" pojechałeś... niepotrzebnie. Nie jestem za odbieraniem praw
    rodzicielskich ojcom bez względu na wszystko - jestem za dobrem dziecka, a
    czy zostanie ono z matką czy z ojcem to już kwestia samych rodziców. Jest
    wielu mężczyzn, kórzy są cudownymi ojcami i mnóstwo matek, które nigdy nie
    powinny nimi być.
    Gdybym wiedziała, że przez moje rozstanie z mężem dziecko ucierpi z tęsknoty
    za ojcem bardziej, niz gdyby ucierpiała za mną - wolałabym by została z
    ojcem choćbym całe zycia miała ryczeć i nigdy się nie podnieść. Bo
    najważniejsze jest dobro i szczęście mojego dziecka, nie moje.

    pozdrawiam,