  • Data: 2009-02-09 19:43:56
    Temat: Re: Prawa i obowiazki prokuratora
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d5928cdb-1ee4-43dd-a1e7-080a1e89b9cb@d32g2000yq
    e.googlegroups.com...
    On Feb 8, 11:56 pm, "grzech" <s...@p...onet.pl> wrote:

    .

    >Przepraszam, nie bede tutaj szczegolowo sprawy opisywal

    A szkoda. Mysle, ze bylyby duzo wieksze szanse na zasugerowanie czegos.
    Wiesz - lepiej wiedziec, czy ma si edo czynienai z czyms powaznym - np.
    widziales jak X sprzedawal Ygrekowi narkotyki (choc ja za penalizacja
    narkotykow ni ejestem), moze Z ma w piwnicy fabryczne bankonotow, a moze
    sasiad publicznie wyrazal sie niepochlebnie o Ojcu Tadeuszu i na niego
    zlozyles doniesienie :)

    >natomiast chcialbym jeszcze zapytac, czy mozna jednoznacznie
    okreslic, ktore paragrafy KK podlega sciaganiu urzedu, a ktore nie?
    (paragraf nr X tak, paragraf nr Y nie?)

    Masz to okreslone w kodeksie karnym. Jezeli nei pisze nic, znaczy ze z
    urzedu. Jesli pisze, ze na wniosek , to na wniosek.

    Pozdrawiam
    SDD