  • Data: 2006-04-13 00:08:18
    Temat: Re: Prawa hipermarketow?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sg [###a...@s...org.pl_WITHOUT.###] napisał:

    > no tak, o tej porze to się pisze skrótami myślowymi...
    > chodzi mi raczej o to, że on sobie zapisuje dane, i je przetwarza co
    > raczej jest naruszeniem ustawy no chyba żeby robił to w celu
    wystawienia
    > rachunku, ale przecież nic nie wystawia. Muszę kiedyś się przejść do
    > takiego supermarketu i poprosić o paragon/rachunek/fakturę/whatever.

    Nie chce mi się o tej [porze szukać ustawy. Ale zastanów się na zdrowy
    rozsądek. Czyli jak przyjdę do wypożyczalni kaset VIDEO albo DVD, to
    kasetę/płytę muszą mi pożyczyć (świadczą przecież publicznie takie
    usługi), ale na to, by sobie zapisać, kto to bierze muszą mieć moją
    zgodę? :-)))

    A poważnie, to poczytaj ustawę o ochronie danych osobowych. Tam jest
    coś takiego, jak uzasadniony interes przedsiębiorcy. Stad
    wypożyczający może spokojnie zapisać Twoje dane, tyle, ze nie może Ci
    wysyłać załóżmy później na ten adres pocztówek.