eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa autorskie wierszów a umieszczanie ich na stronie internetowej › Re: Prawa autorskie wierszów a umieszczanie ich na stronie internetowej
  • Data: 2002-07-16 02:23:03
    Temat: Re: Prawa autorskie wierszów a umieszczanie ich na stronie internetowej
    Od: "Sly alias Żaba" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmm
    troszkę nietrafna uwaga...na tej stronie Bogna umieściła 54
    wiersze...........ja mam ich około 550 - teoretycznie to WSZYSTKIE wiersze
    Halinki!!!!!!!. Czy można zginąć w tłumie mając taką treść merytoryczną
    strony???????????? Zostały mi jeszcze listy do przerobienia i Opowieść dla
    przyjaciela. w tym momencie to będzie wszystko Halinki co zostało do tej
    pory. WSZYSTKO!!! nie porównuj więc proszę strony Bogny (już z nią
    nawiązałem kontakt) do tego, co ja chcę stworzyć. Niestety nie mając
    pewności co do tych praw autorskich pomysł zaczyna podupadać........

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:agtlu8$7h1$1@news.tpi.pl...