  • 1. Data: 2002-07-14 19:34:46
    Temat: Prawa autorskie wierszów a umieszczanie ich na stronie internetowej
    Od: "Sly alias Żaba" <z...@w...pl>

    Mam pewien problem...chciałem stworzyć bardzo obszerną stronę o Halince
    Poświatowskiej. Mam jej wszystkie wiersze, zarówno te publikowane jak i te z
    czasopis i rękopisów (prawie 600 stron w Wordzie). Nie wiem tylko jak ma się
    ich umieszczenie na stronie internetowej do praw autorskich...
    Nie chciałbym, żeby mi "niebiescy" na chatę weszli....

  • 2. Data: 2002-07-14 21:41:03
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

> [...]
    > ich umieszczenie na stronie internetowej do praw autorskich...
    > Nie chciałbym, żeby mi "niebiescy" na chatę weszli....

    z malymi wyjatkami, z poezji jestem noga... ;) wiec, moze glupio: ale czy
    Halinka zyje jeszcze? ;)
    jesli tak - to znajdz do niej kontakt - zadzwon, napisz do niej osobiscie
    lub do wydawnictw ktore wydawaly jej tomiki...

    ogolnie: wiersz tez jest chroniony prawami autroskimi - uzyskaj zgode -
    bedzie ok.
    IMHO autorka (jesli oczywiscie zyje ;))) ) raczej bedzie zadowolona - w
    koncu to darmowa promocja...

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl

  • 3. Data: 2002-07-14 23:22:31
    Od: "Sly alias Żaba" <z...@w...pl>

    nie żyje niestety i to już długi kawałek czasu.......
    nawet nie wiem gdzie dowiedzieć się kto ma prawa
    autorskie do jej twórczości........

  • 4. Data: 2002-07-15 05:18:11
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sly alias Żaba" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ich umieszczenie na stronie internetowej do praw autorskich...
    > Nie chciałbym, żeby mi "niebiescy" na chatę weszli....

    Wrzuciłem Halinkę na Google - ponad 11 000 trafień.
    Zginiesz w tłumie. :-)
    Niebiescy nie czytają poezji. ;-)
    Przejrzyj kilka stron i nawiąż kontakt z ich autorami.

    Pierwszy z brzegu adres:
    http://www.kki.net.pl/~halina_p/index.htm

    Ciężko będzie konkurować z materiałem tam zawartym, może lepiej się
    przyłączyć?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 5. Data: 2002-07-16 02:23:03
    Od: "Sly alias Żaba" <z...@w...pl>

    hmm
    troszkę nietrafna uwaga...na tej stronie Bogna umieściła 54
    wiersze...........ja mam ich około 550 - teoretycznie to WSZYSTKIE wiersze
    Halinki!!!!!!!. Czy można zginąć w tłumie mając taką treść merytoryczną
    strony???????????? Zostały mi jeszcze listy do przerobienia i Opowieść dla
    przyjaciela. w tym momencie to będzie wszystko Halinki co zostało do tej
    pory. WSZYSTKO!!! nie porównuj więc proszę strony Bogny (już z nią
    nawiązałem kontakt) do tego, co ja chcę stworzyć. Niestety nie mając
    pewności co do tych praw autorskich pomysł zaczyna podupadać........

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:agtlu8$7h1$1@news.tpi.pl...

    ____________________

  • 6. Data: 2002-07-16 08:28:01
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

> [...]
    > (już z nią nawiązałem kontakt) do tego, co ja chcę stworzyć. Niestety
    > nie mając pewności co do tych praw autorskich pomysł zaczyna

    Proponuję pójść po nitce do kłębka. Jako miłośnik HP na pewno jesteś na
    bieżąco z wydaniami jej poezji. Znajdź stosunkowo najnowsze, zajrzyj do
    książki, znajdź copyright, jeśli to firma to nie będziesz miał większych
    problemów z odnalezieniem, jeśli osoba fizyczna - skontaktuj się z wydawcą.

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl