  • Data: 2005-10-19 12:01:23
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:43562f77@news.home.net.pl...

    > pytajaca po prostu nie powinna im dawac zadnego dokumentu, powiedziec ze
    > na jej oko bagaz jest w porzadku i wysiasc na interesujacym ja przystanku.
    > W przypadku proby zatrzymania, dzwonic na policje.

    Jeżeli nie chce się okazać dokumentu toższamości to kontroler przeważnie
    mówi kierowcy, żeby podjechał pod komisariat a wtedy:

    zgodnie z cennikiem KZK GOP

    a.. opłata dodatkowa za spowodowanie zatrzymania lub zmiany trasy środka
    transportowego bez uzasadnionej przyczyny - 200 zł.

    Czy to jest niezgodne z prawem?