eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPracodawca zgubił umowęRe: Pracodawca zgubił umowę
  • Data: 2011-04-22 07:39:07
    Temat: Re: Pracodawca zgubił umowę
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 16:40:52 +0200, Alek napisał(a):

    >> W rzeczy samej, bym to zrobił na Jego miejscu. Bo co to za
    >> pracodawca co
    >> "gubi" umowy o pracę???
    >
    > Umowy nie zgubił "pracodawca" tylko jakiś konkretny pracownik.

    No i co to zmienia?

    > Bywa, ludzie popełniają błędy.

    Błędy i owszem.
    Tylko "zgubienia" umowy nie można nazwać błędem.

    > To kompletnie nic nie świadczy o firmie jako całości.

    Doprawdy?
    Przecież to pracownicy wpływają na wizerunek i pozycję firmy.
    Nie sposób "prowadzenia się pracodawcy".
    Czy twoim podejściem jak pracodawca będzie pokazywał się w garniaku
    Armaniego i podjedzie merolem "S" - to już świadczy że firma jest QL i
    zaj...sta? :)))

    >
    >> Jak w ogóle można "zgubić" umowę o pracę?
    >
    > Tak samo jak każdy inny przedmiot.

    Umowa (papierowa) nie jest przedmiotem.

    > A zwłaszcza dokument - w sumie wystarczy włożyć go do niewłaściwej
    > teczki

    Osoba która takie coś popełniał - nie powinna już piastować funkcji która
    by ja dopuszczała do takich czynności. Mogłaby ewentualnie sprzątać
    korytarze - ale tu też bym się zastanowił - bo nuż może zapomnieć i nie
    posprząta tego korytarza :)

    > i potem można go szukać latami aż sam się znajdzie gdy nie będzie
    > potrzebny.

    A przestań bajdurzyć -:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1