  • Data: 2012-03-09 16:12:08
    Temat: Re: Pracodawca nie wypłaca odprawy emerytalnej
    Od: " Krystian" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Czyli odprawa emerytalna się nie naleleży.

    Dzięki za zainteresowanie tematem. Ale jeszcze chciałym go trochę podrążyć.
    (Akurat teraz nie mam kontaktu z teściem - sprawdzę dokładnie przez weekend jak
    wyglądały okresy poszczególnych umów) w tej ostatniej firmie o której mowa,
    pracował od 2003 do 2011 roku. Czy w takiej sytuacji (wiem ze tu byłko kilka
    zmian prawa) umowa pomimo zawarcia jej na czas określony, w myśl prawa nie
    powinna być traktowana jak umowa na czas nieokreślony?